Friday 27 January 2012

waktu sekarang: 1.37 am tapi,mata2 di sekelilingku masih lagi segar menontong Filem Korea (BOF). Besok pagi, selepas saja solot subuh aku dan rakan bercadang untuk melakukan exercise dan jogging mengelilingi tasik.

aku menaip sambil bersandar tubuh di katil temanku yang baru saja t'lelap diulit music yang agak perlahan. Barangkali storyline that was about to end. mataku mula merasa withered la pulak hehehe

aku x pasti sama ada mereka sedar atau x yang besok cukup 1 bulan aku berjauhan dari mereka. aku seronok sangat dapat kenal erti kekeluargaan yg sebenar kat sini. tika berjauhan, barulah kita dapat merasa kehilangan walaupun ianya hanya sementara. Ini adalah benda paling indah yg p'nah jadi dalam hidup aku.

emm, mata dah x tahan dah ni.. okey la, aku nak tudur dulu. cz pagi besok nk jogging plk. salam

No comments:

Post a Comment